CANDY WSTĄŻECZKOWE - ZAPISY DO 30.09.12

Co jakiś czas otrzymujemy maile z zapytaniem, czy może zechcielibyśmy urządzić małe zabawy blogowe, w których można wygrać oferowane przez nas przedmioty. Postanowiliśmy spróbować i ogłaszamy 
CANDY WSTĄŻECZKOWE

Do wygrania są przeróżne wstążeczki - każda ma długość 2 m
Na chwilę obecną jest 15 rodzai wstążek, czyli ok. 30 metrów
+ dokładamy koraliki gratis, które służyły do urozmaicenia zdjęć ;)
Ilość wstążek może ulec zmianie - na większą :)


ZASADY ZABAWY:
  1. Zaobserwowanie naszego bloga.
  2. Zamieszczenie pod tym postem komentarza z chęcią wzięcia udziału w losowaniu.
  3. Wklejenie na swój blog banerka i linku odsyłającego do tego posta o Candy
  4. Losowanie i wyniki - 1 październik
W zabawie może wziąć każdy, kto posiada bloga. 

ZAPISY DO 30 WRZEŚNIA - DO PÓŁNOCY
LOSOWANIE 1 PAŹDZIERNIKA

Nagrodę główną wygrywa 1 osoba,
co do nagród pocieszenia dla kilku osób - coś wymyślimy ;)

za
2 miejsce - ok. 20 m wstążeczek
3 miejsce - ok. 10 m wstążeczek

Dodatkowo każdy uczestnik dostaje jednorazowy rabat -25% na wstążeczki oferowane w naszym e-sklepiku - DO WYKORZYSTANIA TYLKO W PAŹDZIERNIKU

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

187 komentarzy:

  1. Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale przepiękne wstążeczki!!! i taka ich ilość :D no muszę się ustawić w kolejce!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Bardzo chętnie się zapiszę, wstążeczki śliczne i jak dużo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wstążki. Chętnie wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj udało mi się trafić na tego bloga, o którym nie miałam wcześniej pojęcia... Chętnie przyłączę się do zabawy i grzecznie ustawię w kolejce:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie wstążeczki. Liczę na moje szczęście w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe wstążeczki z miłą chęcią wezmę udział.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział, mam słabość do wstążeczek :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ wspaniałe wstążeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale dużo wstążeczek, u mnie ciągle braki we wstążeczkach, a ze z kasa krucho, wiec nowych nie kupuje:-(
    3mam kciuki !!!!
    zapraszam na swoje candy
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też ustawiam się w kolejce. Piękne wstążeczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Och bardzo by mi się przydały, bardzo :) Szybciutko się zapisuję i niecierpliwie czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wstążki:-) Takt tak, chętnie wezmę udział w zabawie:-) Banerek www.wyspasnow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie zapoluję na wstążeczki i reklamuje tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się i ja. Śliczne wstążeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj przydadzą się takie frykasy, Zapraszam zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też z przyjemnością ustawię się w kolejce po te cuda :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chętnie bym je przygarnęła.
    www.rozowyklebuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. takiego candy nie da się ominąć! :) zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  20. Cud, miód, wstążeczki i koraliki - jednym słowem handmade'owy raj =)
    Obserwuję jako Ana. Baner i link mam na moim blogu: http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. jejku jakie fantastyczne candy! od wstążeczek jestem wprost uzależniona wiec mocno ściskam kciuki :)
    warunki spełnione, a banerek na moim blogu jest w zakładce z konkursami http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj joj :) Chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne wstążeczki, dopisuję się więc koniecznie.:)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale śliczne wstążeczki :) Zapisuje się z przyjemnością :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. ja już obserwuję, a na blogu wszyscy już wiedzą co się Tu dzieje.
    bardzo bardzo bym chciała Je mieć! pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam wstazeczki - wiec ustawiam sie w kolejeczce :-) Moze tym razem los sie do mnie usmiechnie....

    OdpowiedzUsuń
  27. witam ja rowniez sie zapisuje
    zapraszam rowniez do siebie na koralikowewariacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapisuję się :):) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisuję się :)
    http://robotkowebajdurzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuje się, nie mogę takiej okazji dać przejść koło nosa;P

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne wstążeczki!
    Biorę udział

    Pozdrawiam
    Bestsellerka

    bestselleryhills.blogspot.com

    babeczkowepudelko(at)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też chętnie wezmę udział i już stosuję się do zasad :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne wstążeczki chętnie je przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam wstążki i każda następna uraduje mnie bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  36. Takie wstążeczki dla moich lal to prawdziwa gwiazdka z nieba - staję więc grzecznie w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie. Staje w kolejce i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja też chętnie dołączę do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  39. witam z ogromną chęcią biorę odział w zabawie-tasiemki cudna rzecz;)))pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  40. cudowne wstążeczkowe szaleństwo, dołączam do zabawy, bo mam chrapkę na te kolorowe paseczki, tak bardzo potrzebne do moich małych s(T)worków :)

    OdpowiedzUsuń
  41. W serduszka, krateczkę, wszystkie śliczne... zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  42. dołączyłam do obserwatorów, baner na blogu juz jest: http://feblik.blogspot.com/ więc zapisuję się w kolejkę! moje wyposażenie wstążkowe jest nijakie więc baaaardzo by się przydała ta wygrana! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z ogromną chęcią wezmę udział takie piękne wstążki przydadzą się do moich prac, baner na blogu jest, obserwowanie jest :)

    Zapraszam do mnie : rekodzielo-sunshine.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. O super, staję w kolejce może się uda. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne wstążeczki, bardzo przydatne w gospodarstwie domowym. Chętnie je przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ależ cudowne nagrody :)
    Piękne wstążeczki :) Już o nich marzę i marzę :)
    Oczywiście zgłaszam się z ogromną ochotą !

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo by mi się przydały wstażeczki, oj bardzo. Dołączam do udziału w candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam, zapisuję się również do zabawy, bo nagroda smakowita :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. z miłą chęcią pokuszę się na to candy ... :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapisuję się!! Cóż za ekscytujący konkursik :D
    mój blog:
    http://imaginariumtrzech.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  51. grzechem byloby nie sprobowac swojego szczescia...

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisuję się i Ja jestem dobrej myśli.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. O przydałyby się takie piękne wstążeczki,
    :)
    Pozdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja bym bardzo chciała wziąć udział w losowaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja się zapisuję!
    Obserwuję (Ma_niusia) i linkuję (http://domowakuchnia.blox.pl/html na bocznym pasku).

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja też się skuszę na te śliczne wstążeczki :) Zgłaszam swoją chęć udziału w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jak tu się nie zapisać na takie Candy, jak nie wygram to i tak z pewnością coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  58. cichutko staję w kolejce, przydałoby się na tworzenie cudeniek dla dzieci z MP

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się!
    http://ja-czyli-ada.blogspot.com/ baner

    OdpowiedzUsuń
  60. Chętnie przygarnę te wstążeczki, będą w sam raz na karczochowe bombki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  61. piekne wstążeczki,zapisuję się na twoje candy

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetne Candy, zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Z wielką przyjemnością i nadzieją na wygraną ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczne wstążeczki... zapisuję się więc w tę długą kolejkę po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Przepiękne wstążeczki!!! Z przyjemnością ustawiam się w kolejce;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  66. I ja zapisuję się na candy!!!
    Pozdrawiam1

    OdpowiedzUsuń
  67. Wstążeczki to baaardzo przydatny przydaś :)
    Z chęcią stałabym się posiadaczką Waszych wstążek :)
    Zgłaszam się oczywiście :)
    Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  68. Zaobserwowanie naszego bloga.
    obserwuje
    Zamieszczenie pod tym postem komentarza z chęcią wzięcia udziału w losowaniu.
    wyrażam cheć
    Wklejenie na swój blog banerka i linku odsyłającego do tego posta o Candy
    dodałam na http://my-style-on-the-world.blogspot.com/
    Losowanie i wyniki - 1 październik
    ok

    OdpowiedzUsuń
  69. Wstążeczek nigdy za wiele!:)
    Zgłaszam się oczywiscie, obserwuję także:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  70. ja również ustawiam się w kolejce, z pewnością byłby to świetny prezent na moje urodziny, które się zbliżają :-)
    Dołączam do obserwatorów ;-)

    Banerek na www.goga91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. super te wstążki :) stoję chętnie olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. u mnie zawsze brakuje wstązeczek heheh może a nóz sie cos uda ... pozdrawiam ciepluteńko i w kolejce się grzecznie ustawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Wstążeczkowy zawrót głowy!
    Zgłaszam chęć udziału w Candy w duchu marząc, jak mogłabym spożytkować te słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  74. Oj z ogromną przyjemnością dołączam się do zabawy. Info o candy w poście o tu: http://szufladazrelaksem.blogspot.com/2012/09/i-znowu-na-sodko.html

    OdpowiedzUsuń
  75. Kolejka okrutna, ale wstążeczki niezwykle ponętne, więc:) ustawiam się

    OdpowiedzUsuń
  76. Ale cudności,cieszę się że tu trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  77. Biorę udział :) wstążeczki na pewno się przydadzą np.do ozdabiania kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Witam
    Warunki spełnione, zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Z przyjemnością wezmę udział, może właśnie do mnie uśmiechnie się maszyna losująca... :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Takich kolorowych słodkości nigdy w nadmiarze więc przyłączam się do zabawy.

    Pozdrawiam cieplutko :)
    margotka-o.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się po wstążeczki :) Może mi się poszczęści:) Pozdarwiam.

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja też dołączam do zabawy i zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ingree

    OdpowiedzUsuń
  83. Odpuścić nie można , o nie! Grzecznie się więc ustawię ;D

    OdpowiedzUsuń
  84. Wow ale słodkości!
    Staję grzecznie do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Z miłą chęcią się zapisuję:) Wymagania spełnione- pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Takie wstążeczki bym umiała wykorzystać więc ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  87. zgłaszam sie po cudowne wstazeczki!


    Agata.17ko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Ustawiam się grzecznie w kolejce po te cudne wstążeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  89. piszę się na wstążeczkowy zawrót głowy!

    OdpowiedzUsuń
  90. oj jak cudnie kuszą te kolorki tych wstążeczek:) więc chętnie się ustawię w kolejce

    zapraszam do mnie na rozdwajkę urodzinową:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Bardzo chętnie wstążeczki przygarnę :) Zapisuję się !

    OdpowiedzUsuń
  92. Na takie cudeńka to i ja się zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się , mam na nie wielką chrapkę ( może jak nie wygram dołozycie cos za 100 komentarz? :D)Baner na moim blogu , obserwuje karolcia10024

    OdpowiedzUsuń
  94. Bardzo ciekawa oferta. Z ogromną przyjemnością dołączam się do zabawy.Liczę na moje szczęście w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  95. i ja staję grzecznie w ogonku... i oczywiście liczę na odrobinę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Oczywiście, że się zapisuję. Rodzynki muszą być :D

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja chętnie na wstążeczki poczekam :)Lecę spełnić wszystkie warunki :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Grzechem by było przejść obojetnie obok tak pięknych wstążek. Sklepik już znam,ale z miłą chęcią wezmę udział w candy i zapoznam sie z wstążkami które proponowane są w candy. Pozdrawiam
    http://szycieani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Aaaaaale ekstra!!!! Oczywiście też się zapisuję. Wspaniałe wstążeczki :)
    Mój blog: http://pracowniawioli.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgłaszam się! Bardzo by mi się przydały takie :)

    OdpowiedzUsuń
  101. To i ja spróbuję szczęścia:)
    ostatnio coraz więcej szyję-uczę się:)
    zapraszam również do siebie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  102. Długaśna kolejka ale dla takich wstążeczek warto :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Z chęcią wezmę udział w losowaniu:)
    ewelinah96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Wiem, że konkurencja duża, ale nie poddaje się i dopisuje się do listy chętnych.:)
    Świetne candy, jak i cała reszta:)

    OdpowiedzUsuń
  105. Wstążeczkowy zawrót głowy :)
    Zapisuję się :)

    Pozdrawiam serdecznie

    PS. Banerek jest tutaj http://chatazodzysku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Zgłaszam się:) banerek na blogu:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  107. zgłaszam się i ja :D takiej dobrej zabawy nie można wręcz opuścić :D trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Прекрасные ленточки! Невозможно пройти мимо...
    http://olganikiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. Rewelacyjne:) z przyjemnością się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  110. Ojej, przepiękne! :) Wstążeczek nigdy za dużo - zgłaszam się. ;)
    pastelowy-imbryczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. jak najbardziej zgłaszam chęć udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Wstążeczek nigdy dość :). Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  113. Chciałam zauważyć tylko, że te obrazki ciągle znikają i nie chcą się pojawiać. Gdy wklejam w pasku podlinkowany obrazek, to w ogóle go nie widać, chociaż nadal działa. Czy tylko u mnie pojawia się taki problem?

    OdpowiedzUsuń
  114. banerek już wisi :) prześliczne wstążeczki :) i ile ich <3 pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  115. Wstążeczki to jest to ;) Zgłaszam się chętnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Długaśna ta kolejka, ale i ja się ustawię. Prześliczne wstążeczki- bardzo by mi się przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  117. zgłaszam się:))

    OdpowiedzUsuń
  118. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako: Monique
    Banner: http://art-monique.blogspot.com/
    e-mail: art.monique@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. Trafiłam tu przez przypadek i na pewno jeszcze wrócę :) Śliczne wstążeczki :)
    Z chęcią przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  120. śliczne, na pewno będą ozdobą każdego domu. Biorę udział z wielkim zainteresowaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  121. Zapisuję się do konkursu! Bloga obserwuję jako Ada Zyta
    a bannerek jest u mnie na blogu pod adresem http://zlotewlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. Zgłaszam się i ja :) Obserwuje jako Yeshka. Mój e-mail: yeshka@o2.pl
    Zamieściłam u siebie na blogu baner w pasku bocznym po prawej: http://yeshka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Z chęcią wezmę udział :)
    Oczywiście banerek zamieszczony
    Pozdrawiam serdecznie

    yagoshkaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Ustawiam sie i ja :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  125. zgłaszam się :D
    obserwuje jako: jo-jo-a
    baner: http://testowanie-i-opiniowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. Również ustawiam się w tej długaśnejjj kolejce:)
    I obserwatorem już jestem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  127. Krateczki,kropeczki,kwiatuszki,serduszka - w głowie się kręci . Staję w kolejce . :)

    OdpowiedzUsuń
  128. zapisuję się z przyjemnością...

    OdpowiedzUsuń
  129. A więc i ja się zgłaszam! ;)
    http://thehajnowka.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  130. Zgłaszam sie!
    Obserwuje jako: Christina
    Baner: http://christina602.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. piekne cukieraski przygotowalas i z checiá sie ustawiam w kolejce.http://swiatkasiuleczki.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  132. Śliczne wstążeczki. MMm ♥
    Chętnie wezmę udział.
    veracitysol.blogspot.com,
    monikas2321@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  133. Cudowne wstążeczki, już widzę jak je wykorzystuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  134. Zgłaszam się :)
    www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Kraina testow ...
    http://kraina-testow.blogspot.com
    chętnie przygarnie owe wstążeczki i pokaże je światu jako główny motyw ozdobny na zdjęciach produktowych :D

    OdpowiedzUsuń
  136. Świetne candy i wstążeczki, które kuszą niesamowicie!
    Zapisuje się i czekam na losowanie :)
    http://malgwazakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. Banerek jest. Obserwuję. Może się poszczęści. : >
    http://bymartha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Oczywiście się zgłaszam, na blogu jestem pierwszy raz i tak sobie myślę, jak te wstążeczki wzbogaciłyby moją biżuterię...
    galeria-fimo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  139. Zgłaszam się, warunki spełnione, z niecierpliwością czekam na wyniki.
    http://madebykacha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  140. I ja zgłaszam się po piękne kolorowe wstążeczki:) Bardzo by mi się przydały:)

    OdpowiedzUsuń
  141. Wstążki i tasiemki to jest to, co teraz namiętnie nabywam, więc nie mogłabym się nie zgłosić ;P

    OdpowiedzUsuń
  142. Z chęcią przygarne te wstążeczki;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  143. Jakie świetne wstążeczki!!! Zapisuję się bardzo rozentuzjazmowana:))

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  144. Jejciu, ja też chcę! =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  145. Ależ tu kolejka,dołączę i ja bo warto,taka gratka nie zdarza się często! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  146. Wspaniałe candy. Zapisuję się w tej długiej jak dwumetrowa wstążka kolejce:) Pozdrawiam i zapraszam:
    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  147. Hoho... długaśna kolejka. Po wstążki warto się zapisać :)
    http://handmadebyjoanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  148. sama też spróbuję szczęścia
    http://inspiracje-kombinacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  149. Przepiękne wstążeczki!!Chetnie sie dopisze :-)

    OdpowiedzUsuń
  150. toż to prawdziwy raj ! zapisuję się !

    OdpowiedzUsuń
  151. ale dużo chętnych! ja też się zgłoszę :)
    Pozdrawiam,
    ola

    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  152. Koło takiej zabawy nie można przejść obojętnie. Obłędne są te wstążeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  153. Hi. I'm Kate from Ukraine. I don't know if a have a right to take part in this candy? but I really want. It's very delicious. My blog
    http://vanushinstaff.blogspot.com/
    I don't understand what rules a haveto follow, but, please, be kind.

    OdpowiedzUsuń
  154. Tak, proszę, do szydełkowych cudeniek jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  155. Właśnie wczoraj w pasmanterii kupiłam 3m pięknych wstążek i zapłaciłam 10,90 zł, także koniecznie muszę spróbować szczęścia u Was.
    Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  156. Z miłą chęcią spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  157. I'm from Russia. The candy will be very usefull for me))
    http://mksolokha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  158. Ja również wezmę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  159. Z wielką chęcią ustawię się w kolejce po te słodkości .Pozdrawiam serdecznie.I zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  160. Ooo, wstążeczki to coś, na co teraz poluję, z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    http://katalin-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  161. witam:) i ja z chęcią zapiszę się na takie cudne cukieraski:):)
    Pozdrawiam niebiesko :)

    OdpowiedzUsuń
  162. Nie mogę przejść obojętnie obok takiej okazji :)

    Informacja o candy w pasku bocznym: mtn-paolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  163. Z chęcią wezmę udział. :)
    Baner jest z boku : http://uciekam-w-nieznane.blogspot.com/
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  164. Zgłaszam Się :)
    Wszystko zrobiłam :)
    http://modelinana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  165. Przydałyby się takie śliczności:)
    http://www.filcoholiczka.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  166. Niesamowite candy, lecę wkleić info na bloga.
    Chciałabym aby los się do mnie uśmiechnął.

    OdpowiedzUsuń
  167. Witam serdecznie! Bardzo smaczny cukierek!
    Łakomo rozmarzony 7skrawek.blogspot.com =)

    OdpowiedzUsuń
  168. Zgłaszam się z chęcią! : )

    life-of-modeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  169. Chcę brać udział w zabawie.
    http://boniffacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  170. Wstążeczki przepiękne i wiadomo, że ich nigdy za dużo :) także z przyjemnością wezmę udział w zabawie..
    pościk na blogu tutaj: http://scrapoteka.blogspot.com/2012/09/candy-w-moja-pasmanteria.html
    a banerek z linkiem na paseczku po lewej stronie

    OdpowiedzUsuń
  171. chyba już jako ostatnia się zapiszę:-)

    OdpowiedzUsuń
  172. jeszcze ja! :) może szczęście się do mnie uśmiechnie :)

    Pozdrawiam,
    Ola
    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  173. Już prawie na ostatni moment dołączam do zabawy :)
    Pozdrawiam, Jania

    OdpowiedzUsuń
  174. zasady spełniłam więc i ja dopisuję się do kolejki :)
    pzdr
    lid

    OdpowiedzUsuń